Praćenje radne uspješnosti je proces u kojem organizacije mjere i unaprjeđuju poslovne rezultate u organizacijama.
Mjerenje uspješnosti može se pratiti na organizacijskoj razini, na razini odijela i timova, ili na individualnoj razini.
Upravljanje radnom uspješnosti podrazumijeva 4 elementa:
1. Zajedničko razumijevanje organizacijskih ciljeva
2. Jasna očekivanja kako pojedinci mogu doprinijeti
3. Zaposlenici imaju vještine i znanja ostvariti radna očekivanja
4. Pojedinci su predani ciljevima organizacije.
Konačan cilj je uočiti pozitivne i negativne trendove ljudskog djelovanja u organizaciji, pronaći i provesti rješenja za korist povećanja pojedinačne i organizacijske učinkovitosti i djelotvornosti.
Organizacijama je u interesu pratiti radnu uspješnosti ukoliko žele:
• ojačati razumijevanje zaposlenika kako njihov posao doprinosi ostvarenju organizacijskih ciljeva
• povećati angažman zaposlenika na poslu i pozitivno utjecati na njihovu motivaciju
• prepoznati i propisno nagraditi zaposlenike koji imaju bolji performans i više se trude
• potaknuti razvoj znanja, vještina i stavova zaposlenika za obavljanje radnih zadataka
• razvijati samo-vodeću i samo-ispravljajuću organizaciju kroz poticanje otvorenih razgovora u timu s povratnim informacijama i fokusom na unapređenje
• dugoročno utjecati na osobni i profesionalni napredak zaposlenika, njihov osnažen osjećaj vrijednosti, povećate retenciju zaposlenika, i u konačnosti smanjiti troškove fluktuacije.
Saznajte kako praćenje uspješnosti može unaprijediti učinkovitost u vašoj organizaciji.